Skriv priser på gulvafslibning, så de er til at forstå

Hvis man er et seriøst gulvafslibningsfirma, så har man vel lagt en strategi for, hvordan man lokker nuværende og nye kunder til ved blandt andet at give dem kampagnetilbud, kortvarende tilbud og meget andet.

Men det skal jo alt sammen også gerne være til ens fordel, uden at man som kunde ende med at føle, at man er blevet snydt, for der er intet værre end dårlig omtale.

Således kan det være, at man fører sig frem på en måde, som er træls for kunderne, men som stadig er gængs opførsel og som mange andre firmaer gør.

Her skal vi helt kontrakt tale om, hvordan man viser og skriver, hvad det koster for at få udført en gulvafslibning.

For det første skal man selvfølgelig skrive, om der er tale om en fast pris, en pris per kvadratmeter, en timepris eller lignende.

Skriv det, så det er til at forstå

Dernæst skal det være skrevet på en måde, om det så er i en videoreklame eller på et banner, at prisen er til at forstå for almindelige mennesker.

Det vil sige, at man helst bør undgå en masse stjernetekster, da folk enten ikke kan nå at læse dem, eller de ikke får taget sig tiden til det.

Igen kan man argumentere for, at mange andre forretninger gør den slags, men derfor behøver du jo ikke følge den trend. Måske kan du endda bryde den.

Det skal også fremgå tydeligt, hvilken vare tilbuddet hører til, og så må der ikke være for meget “støj” med lys, blink og måske en stemme indover, hvis det er en videoreklame.

Man vil selvfølgelig gerne fange modtagerens opmærksomhed, men man skal heller ikke støje så meget, at man ender med at blive en støjsender, som ingen kan afkode.

På den måde vil kunderne også finde dig mere troværdig i sidste ende.