Et forslag til at gøre ventiler noget, man taler om i øjenhøjde

16 August 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Hvis man for eksempel sælger ventiler, så vil man gerne gøre en masse for, at folk ved, at de kan komme til at købe lige den rette ventil, som de skal bruge.

Det er jo vigtigt at benytte de rette ventiler, for man taler ofte om sikkerhedsventiler, hvor det er så virkelig vigtigt, at ventilen passer ned til den mindste bestemmelse. Her kan man ikke bare sjusse sig frem.

Det ønskværdige ville være, at man kunne få kunderne ned i ens butik, hvor man som ekspert i ventiler kunne sammen med kunden finde helt frem til, hvilken ventil eller ventiler, man har brug for.

Dog foregår ikke alle former for salg af ting i forretninger, for kunderne vil gerne kunne købe ventilerne lige ved hånden, selvom de så må leve med lidt forsendelse, end at de selv skal ud at finde ventilen i det virkelige live.

Derfor kan man oprette en webshop, hvor man sælger ventiler, og her er det så vigtigt, at man skriver alle de mindste specifikationer, så man kan være sikker på, at man får købt de rette ventiler, når man nu ikke lige har en medarbejder at tale med.

Desuden vælger de fleste købere ikke at “spilde” tid på at forhøre sig hos ansatte, om det så er online eller i en fysisk butik, så man må som sælger gøre sit for, at man virkelig udpensler alt med ventilerne, så man kan læse sig til alt på webshoppen.

Gør det også let og overskueligt at finde rundt i sortimentet, så man ikke farer vild eller ikke kan se skoven for bare træer, for den rette ventil måske vifter lige foran en, men man ikke kan se den.

Fjern unødige reklamer og gør hjemmesiden let og overskuelig, så det er til at finde rundt og komme frem og tilbage uden besvær.

More articles