Billig hjemmeside er ikke nødvendigvis en skod hjemmeside

17 May 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det er selvfølgelig altid godt at gå efter noget af god kvalitet, det kan man aldrig gå galt i byen med, men mange folk tænker, at man også skal betale kassen for god kvalitet.

Men man kan faktisk godt sige, at når man når et skæringspunkt på betalingen for kvalitet, hvorefter man mest af alt betaler for et brand, små ekstra ydelser eller mere, som det for den gennemsnitlige borger ikke kan svare sig at betale for.

Selvfølgelig skal man heller ikke betale det mindste, man kan komme til, for så er der næsten kun tale om dårlig kvalitet.

Men hvis man bare kommer et par prisklasser op – eller bare en enkelt – så kan man stadig tale om en billig pris, og så følger der god kvalitet med.

Et eksempel på dette er netop en billig hjemmeside, som man for eksempel som firma får lavet af en ekstern enhed, da man ikke selv har forstand på at lave den slags, men man har dog nogle krav og forventninger til hjemmesiden.

Den branche er der gode penge i, og der er rigeligt med arbejde at hente, så derfor kan man også risikere at blive udnyttet.

Så man ender måske med at kaste for mange penge efter noget, som kunne være blevet lavet billigere, måske endda hurtigere og stadig til en god kvalitet, fordi de netop er så mange, der reklamerer med, at de laver hjemmesider.

Derfor kan det blive svært at se, hvem man skal benytte, da dem, der råber højest, ikke nødvendigvis er de bedste til den bedste pris.

Således kan det måske svare sig for dig at indhente nogle prisoverslag, en deadline med videre hos nogle forskellige udbydere efter dine specifikationer, så du har nogle tilbud, som du kan sortere mellem og på den måde få en fornemmelse for, hvordan markedet er på det punkt.

Sørg for, at det er uforpligtende tilbud, så du ikke binder dig til noget.

More articles